شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۲۷:۳۴

مهرماه امسال
دومین کنگره راهبردی نفت و نیرو برگزار می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: دومین کنگره راهبردی نفت و نیرو، ٢٦ تا ٢٨ مهرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، دومین کنگره راهبردی نفت و نیرو با بررسی راهبردهای توسعه و سرمایه گذاری در بخش نفت و نیرو از دو دیدگاه درونزایی و برونگرایی با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.


بنیانگذاری و تداوم برگزاری منظم رویدادهایی که با نگاهی راهبردی این حوزه را مورد بررسی قرار دهند، می‌تواند اثرات عمیق و بلندمدتی در سیاست گذاری این حوزه و تبیین نقشه راه بگذارد. نخستین کنگره راهبردی نفت و نیرو در جهت تامین اهداف یادشده، ٢٧ تا ٢٩ مهرماه پارسال با حضور مقام‌های تراز اول کشور و بیش از ١٥٠ شرکت کننده خارجی و دوهزار شرکت کننده داخلی و ١٦ سخنران کلیدی از مهمترین شرکت‌ها و نهادهای مطرح بین‌المللی حوزه نفت و نیرو در هتل المپیک تهران برگزار شد.


محورهای اصلی در برگزاری دومین کنگره راهبردی نفت و نیرو
بیمه‌های اعتباری و روش‌های جدید تامین مالی در بخش انرژی، بررسی تجارب و ساختار شرکت‌های NOC  وE&P، ضرورت اجرای طرح‌های ازدیاد برداشت از میدان‌های نفت و گاز ایران و مروری بر تجارب جهانی و آسیب شناسی توسعه نیافتن بخش خصوصی در صنایع نفت و گاز و راهکارهای تقویت آن، همچنین رگولاتوری در بخش انرژی، تجارب جهانی و راهبردهای ملی از محورهای اصلی این کنگره بشمار می‌روند.


از سوی دیگر، ارتقای بهره‌وری در بخش انرژی، برنامه های آینده پتروشیمی و راهبردهای توسعه بخش پایین دست، انرژی‌های نو، تجارب موفق جهانی و ‌گزینه‌های اقتصادی تخصیص منابع گازی ایران، همچنین چالش‌ها و راهکارهای ارتقای فناوری پس از انتقال آن از دیگر محورهای کنگره راهبردی نفت و نیرو است که می‌توان به آن اشاره کرد.



  کد خبر : 2103
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :